onsdag 6 maj 2015

Gårdagens @instagram



Ni har väl inte glömt att följa mig på instagram? Där heter jag Ninozia :) Trots att jag var utan röst igår fanns det positiva saker i vardagen:

1. Mitt Avon nagellack matchar min bil perfekt :D Häftig färg.
2. Avon paketet kom wohoo! Känns som julafton varje gång. Love this feeling. Packat och klart idag.
3. Ett annat paket, vars innehåll jag funderat väldigt länge på kom också. Snowball tar hand om lådan :P Det var från Bangerhead, någon som kan gissa vad det är? ^^

Imorgon börjar ny Avon kampanj, med helt fantastiska nagellack. Jag älskar omslaget. Åh. Så mycket fint! Ni kommer nog att få se nåt av det här på bloggen ^^ 

2 kommentarer:

  1. Är avon-lacken bra? Håller de någolunda länge? Liksom allt över 2-3 dgr är godkänt för mig :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag :D Jag brukar rengöra nageln, fila lite så det blir bättre fäste och sen applicera. Jag gillar Avons Gel finish lack som både är underlack och överlack i nagellacket :D Jag tycker också att Avons lack torkar fort :) Ibland använder jag Seche Vites överlack som är super - torkar fort och lacket håller ännu längre :D Det är vad jag tycker ^^ Det är endast color trend seriens lack jag inte använt, Nailwear Pro+ är den jag har på bilden ^^

      Radera