söndag 17 maj 2015

Food



Popcorn är ett av mina favoritsnacks. Och chips ibland. Nedan på bilden så har jag fixat ihop lunch av sånt som fanns hemma för några dagar sen. Couscous kryddat med lite gurkmeja, stekt kebab med bladselleri, morötter, kryddat med pepparmix och strött över sesamfrön. Till sås fick det bli naturell yogurth med krossad vitlök, lite citronsaft och chiliflingsalt (i kvarn). Gott och enkelt :)

Snart är det eurovisionsdags, då blir det att lyxa till det lite med gott tilltugg. Vad det blir återstår att fundera på. Trevlig vecka som väntar med måndag hår- och sminkmodell, ESC, Avon visning och annat roligt ^^ Sen kommer jag också ha en kväll egentid hemma, det är inte så ofta jag har det på kvällen. Snowball och jag kanske ordnar fest med kattgodis? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar