tisdag 26 maj 2015

Clean



Jag glömmer oftast bort att fota hemmet, men jag kom ihåg det nu i tisdags efter att ha haft egentid och städat hela dagen :P Vårt bästa köp i hemmet är vår soffa. Bekvämaste som finns, vi tog ett bättre tyg så det är lätt att rengöra och smutsen lämnar lätt på tyget. Köptes ännu när Suomisoffa fanns och den var nåt på 600€. Den hade varit över 1000€. Det ryms två personer att sova där om vi har gäster :)



Jag måste ha en sprayflaska framme med vatten så att jag kommer ihåg att vattna min enda blomma. Jag har inte gröna fingrar över huvudtaget. Är så stolt över min blomma som hållit sen jag fyllde år i början av april ;) Dalahästar finns på flera ställen, just nu önskar jag mig en rosa och en blå till samlingen.


Hello Cutiepie! Snowball brukar vi kalla för överkast katt. Hon trivs där :P 


På bilden nedan så ville jag bara lägga upp den för att kranen blänker! Tack vare Enjo. Tack vare microfiber och vatten. Helt amazing. Vårt badrum var nyrenoverat när vi flyttade in. Växten är i plast :P


Nedan är bild från hallen. På skrubb dörren finns massa fina kort som man fått till födelsedagar och sådant.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar