torsdag 14 maj 2015

Minikatalog shopping


Just nu så har Avon en minikatalog som gäller i två kampanjer. I denna finns det oftast häftiga saker som bl.a. simdräkter, leggings och andra roliga saker. Eftersom dessa varor är en begränsad upplaga så länge lagret räcker så beställde jag direkt när klockan slog 00.00 och ny kampanj. Jag fick allt jag ville ha denna gång, så glad :D


Väskan i modell större ville jag ha mest. Den är så fin i verkligheten. Kommer att bli perfekt väska i sommar när man vill ha med sig lite mera. Man kan även vika in "hörnen" med ett knäppe. Den blåa väskan är en kylväska. Det syns kanske att jag älskar zigzag mönster? :) Drömmen är något från Missoni till hemmet.

Kunde inte låta bli att beställa två nagellack också från den nya serien. Ska bli så roligt att pröva. Den fina presentpåsen beställde jag också till mig själv. Den fina utsmyckningen var 1966-1975 Avons logo. Idag finns detta med i olika smyckeskollektioner m.m som kommer ibland, även på väskor. 1972 nådde Avon 1$ billion i försäljning. Källa: Avon.com historia.


Så här ser det oftast ut när jag ska fotografera något till bloggen :P Ser ni var hon har tassen? Hon funderar säkert " Är det det här nagellacket som är där?" :P Nu sover hon sött på filten efter att jag har tagit bort allt. 

Ser ni något intressant? :) Katalogen hittar ni här och minikatalogen här.

2 kommentarer:

  1. Bläddrade genom katalogen och oj så mycket trevligt jag hittade!! :) glitterlacken ser underbara ut och den där "citron-väskan" är lite rolig :) ett par bodymists hade inte heller varit fel..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst finns det mycket fint? :D Jag föll också för den där citronväskan - just för att jag älskar citron och syrliga frukter ^^ Vet du att Avon finns i Spanien? :D http://www.avon.es/PRSuite/home_page.page

      Radera