söndag 31 maj 2015

Redpink lips


Igår tog jag ett rödrosa läppstift istället för rosa ;) Jag testade också Real Techniques Miracle Complexion Sponge andra gången, denna gång utan att ha fuktat den med vatten. Blev bra det också :) Är dock fortfarande fundersam hur man ska få den riktigt ren på enklaste sättet? Borde man köpa rengöringen som finns till beautyblendern? Något tips? Hitills har jag använt Kicks shampoo för penslar. Är det månne bättre att låta den ligga i vattnet först en stund? 

Prövade också ett nytt puder från Avons Color Trend serie som en kund blev förtjust i - den var sista gången i katalogen för ett tag sen så passade på att köpa en till mig och en till mitt lager. Oil Control Pressend Powder i transculent. Nu vet jag inte om det är denna - eller Makeup Setting spray som gjorde att min makeup hölls så fin under hela kvällen - eller kombinationen av båda. Ingen förbättring behövdes. That's amazing! Ska pröva att lämna bort sprayen nästa gång och se om det är pudret som gör detta dunderjobb. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar