fredag 22 maj 2015

Welcome home, bag


För länge sedan samlade jag typ på väskor. Jag har varit lite av en väskoholic, och har sålt bort många som jag helt enkelt inte använde. Har några guldkorn, drömmer förstås om en Michael Kors väska just nu - de är så snygga och stilrena. Har några Guess som jag också gillar ^^

När jag gick på Adam & Eva loppiset såg jag denna Guess väska. Jag kunde bara inte låta denna bli, eftersom den var i så bra storlek. Jag har sökt efter en svart, lite mindre men ändå rymlig väska dit det ryms mer än bara min stora plånbok. Hit ryms även min kalender, min emergency-necessär och massa annat. Den är liten men bredare. Det bästa var också att den har både längre rem och handtag.

För detta fina skick kunde jag inte lämna den när en kostade 6€. Ett riktigt fynd med andra ord :) Förutom det hittade jag en till korg som jag har från tidigare, har parfymer i den och denna får det bli förvaring av Avon parfymerna som verkar utökas sakta men säkert ;) Bakom är också en Ikea Variera ställning som blir perfekt på visningar ^^ Allt detta för för 9,50€ är inte illa!

Jag gillar Guess väskorna. De är fina. Och plånböckerna. Ja typ allt xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar