onsdag 12 november 2014

Onsdag/gårdagens loppisfynd

Har nyss gått igenom lite beställningar, nya Avon katalogen startar imorgon och jag kommer att lägga in beställning direkt på kvällen. Krävs lite planering och fundering när det är två visningar på kommande också. Ska bli roligt ^^ I helgen tänkte jag ta fram julsakerna så att jag får kolla lite vad jag ska ha för rekvisita med produkterna. Ikväll tänkte jag också paketera in lite julklappar :)

Igår på loppis så hittade jag detta till mig själv - hm leggings 1€, nike t-shirt 1€ (den är svart, inte så grå som den ser ut på bilden) marmorljushållare för 3€ och två nagellack för nåt på 3€. Jag skulle inte ha köpt lacken om de inte vore nya och ett Isadora lack var med :P Riktigt fin rosa färg.


Marmorljsuhållaren fick sin plats för tillfället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar