måndag 24 november 2014

Produkter på väg



Så här ser det ut när jag ska iväg imorgon på Avon buisness - 2 lådor + 1 påse med leveranser av beställningar och 4 väskor med produkter inför morgondagens visning. Och min handväska ännu till förstås. Hihi :P Sen kommer jag ännu att låna lite produkter så det blir väl 1 väska till.

Nedan ser ni fina Virgina klockan som är riktigt härligt rosaguldig, ser riktigt lyxig ut i verkligheten. Jag håller på och fixar naglarna nu så att de inte ser ut som på bilden imorgon ;)

Jag funderar nu allvarligt om jag ska börja ha visningar året runt istället för bara runt jul. Kanske blir det så? Vem vet :) Just nu är inspirationen på topp och jag trivs så med denna hobby. Som just nu är mitt jobb!



Detta är inte ett sponsrat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar