onsdag 19 november 2014

Avon demo


Igår höll jag en Avon demonstration i hemstaden. Jag fick låna lite nyheter också av en kollega, det var bra ^^ Jag har inte haft visning på två år så det har kommit massor med nytt sen dess. Lite nervöst i början som vanligt, men sen brukar det ge med sig. Jag hade helt glömt bort hur roligt det kan vara! Detta är verkligen något som jag trivs med :) Har fortfarande kvar lite julkataloger om någon är intressad, så hojta till så kan jag posta en ^^

Det blev en lyckad visning och efteråt blev det kaffe och bullen :D Sötkatten. Jag var till tre hem igår och alla hade katt. Vilken lycka! Snowball snusade på mina väskor och kläder sen när jag kom hem.

Var riktigt trött när jag kom hem efter att ha lagt in en beställning så jag tog sovmorgon idag. Har hunnit vara till stan på lite ärenden och bland annat köpt julfrimärken. Det är inte så många jag postar utan bara några.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar