lördag 8 november 2014

Mitt rum: före och efter

Före:





Detta är alltså lite bilder innan, ungefär. Lite hade väl ändrat. Nu har jag fått ärva mommos fina sminkbord som skulle få en fin plats. Hjälp vad spegeln var tung som skulle skruvas fast, det är en riktigt gammal möbel. Älskar den. På första bilden är det när den är ihopskruvad och på sin plats. Snowball trängde sig in i ena skåpet och kunde också vända om, det var trångt men det gick :D Rolig att se. Sötisen då.


Efter:


Här är det när man kommer in i rummet, mina smycken fick en riktigt bra plats nu, mera ordning och allt på ett och samma ställe.


Sminkhörnan. Jag fick rensa bland mitt smink också på samma gång. Stolen bredvid är ett fynd från sophuset (!) som jag för tillfället har lite Avon stuff på. Notera sötisen i kistan som moffa har snickrat och målat.


Helhetsbild. Jag har planer på att skaffa två fina hängdekorationer till fönstrena att sätta vi sidan. Det är nämligen gamla, tjocka gardinstänger utan några knäppen.


Datahörnan. Alla saker som syns på golvet är sådant som är på väg till loppis. 


Naomi Campbell Cat deluxe är en favorit.




Smyckeshörnan.

Vad tycks? ^^ Lite mörka bilder, det hann ju bli mörkt innan jag var klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar