tisdag 11 november 2014

Min bokönskelista

Jag måste bara skriva upp böcker som jag vill läsa, bättre här än på några post-it lappar överallt :P
Flera förmiddagar har jag haft på Malou efter tio och där får man hur mycket boktips som helst, när de intervjuvar författare.

Lottie Knutson - Nödrop: när krisen kommer
I år är det 10 år sedan flodvågskatastrodfen i Thailand. I dag var Lottie med i Malou. Verkar intressant.

Ensun Kim - Nordkorea: nio år på flykt från helvetet
De intervjuvade henne också i Malou för en tid sen.

Camilla Läckberg - Lejontämjaren
Denna längtar jag mest efter, snart släpps den. Har läst alla böcker om Fjällbacka och är en favoritserie.

Sophie Kinsella - Bröllopsnatten 
Gillar Sophie Kinsellas böcker och en till kommer ut nästa år.

Gillian Flynn - Gone girl
Låter spännande!

Hedi Fried - Skärvor av ett liv
Verklighetsbaserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar