lördag 23 oktober 2010

Snöigt värre

Vilket snöväder som kom igår men gissade nog att det mesta skulle smälta tills idag. Nu är det inte så bra att ha på sommarringarna precis =/ Vågar inte köra något nu. Blir att åka hem i nästa vecka och få dem bytt. Hoppas på att det inte är snöigt och halt just då.

Ska försöka hinna tvätta en del och städa upp lite, men att torka damm och städa WC får vänta tills imorgon som vanligt. Det blir så snabbt råddigt här tycker jag bara :S Och det stör mig, blä. Tror Snowball får börja moppa golvet med sina tassar :P

Någon som vet hur man kan få att e-mail från ett konto far automatiskt till ett annat? Jag har själv något i G-mail, men jag fick nu något mejl från windows live som ja inte riktigt förstår mig på. Det är bara det att jag inte vill byta helt e-post adress med tanke på Avon och så. Men man ska kunna göra så att allt som kommer till Hotmailen så kan man se i G-mailen. Måste utforska lite mera sen om int annat.

Längtar till måndag då jag äntligen får mitt Avon paket med julkatalogen i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar