tisdag 26 oktober 2010

Namnsdag

Idag har alla Nina namnsdag, så grattis till er :P Jag vaknade av ett grattis meddelande av mamma, mysigt. Får en liten present imorgon, aaw ^^ Skulle lätt ha kunnat stiga upp halv 9 om det inte hade varit så mörkt, blä. Hur som helst är jag uppe nu och dricker en kopp kaffe dagen till ära innan jag ska iväg på mina ärenden.

Ja listan blev nästan två sidor igår, heh :P Men det kommer att bli mycket julklappar och bara katalog nr.17 också kommer så får man se lite ur båda vad det blir att köpa. Det är som sagt tre demonstrationer inplanerade och troligtvis en fjärde på kommande, sånt är allltid kul ^^

Nu är det nära tills jag åker till Cami, blir att börja packa och planera snart ^^ Får väl kameran på onsdag så det blir att fixa lite foton sen också! En sak är i alla fall svårt - vad ska jag ta med för skor? Jag har köpt nu i höst ett par svarta stövlar som är bekväma och varma utan klack, men jag vill ändå ha med något som är lite "finare" kanske? Skulle jag packa ner de varma stövlarna skulle de inte ta någon plats typ. Tåls att fundera på, annars kanske man köper ett par skor istället? :P

1 kommentar: