tisdag 19 oktober 2010

Drip drop


Usch vilket väder, som tur så duggade bara lite när jag gick till jobbet och när jag gick hem, för det störtregnade nästan mitt i mellan. Sitter och ska dricka en kopp kaffe snart så man blir piggare, är ännu trött och frusen. Fick som tur sovit bra inatt men konstaterade nyss att jag inte har druckit nåt kaffe idag! Inte så konstigt då :)

Idag kom även mitt Ikea Family kort på posten. Önskar att det fanns lite närmare så att man också kunde köpa presenter och dylikt där. Och till sig själv förstås. De har fina erbjudanden med detta kort. Min lampa t.ex. var verkligen ett fynd när jag var till Tammerfors.

Är riktigt sugen på att shoppa loss ordentligt nu! Men snart så. Ska snart lägga in en Avon beställning, måste kolla igenom allt en gång till när man har tre demon inplanerade.

1 kommentar: