söndag 24 oktober 2010

Två månader

kvar till julafton. Helt ofattbart! Nu kommer tiden att gå så snabbt. Önskar att skattepengarna fanns nu så man kunde börja skaffa klappar. Jag är ovanligt sent i år och jag hatar att stressa några dagar innan, så det försöker jag undvika. Har lyckats det bra nu en par år i alla fall.

Igår blev det lite kaffe och sånt och idag blev det först städning och sen ett varv på loppis med M ^^ Hittade ett par Tiger of Sweden jeans men var lite för stora i midjan så det blev inget köp. Jag slapp billigt undan när jag inte köpte något :P Blev en sväng via Lidl också så det blev lite rengöringsmedel, trasor och småplock i matväg. Riktigt bra start på söndagen, blir bara att byta lakan så är allt städat och fräscht. Då trivs jag bäst!

Nu blir det mys resten av dagen, jobbet som kallar imorgon. Sen borde jag ta itu och räkna de där veckotimmarna, suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar