söndag 24 oktober 2010

Calming effects

Sydde nyss en till duk av det sista som lämnade av Ikea tyget. Passade perfekt till nattduksbordet ^^Passade på och sorterade ur ett skåp och kollade igenom vantar och sånt som är mera till vintern. Måste verkligen köpa en helt vanlig svart halsduk! Hittade också en svart tjock mössa som jag hade glömt bort så den kommer säkert att behövas om det blir kallare i vinter.

Igår testade jag också en av Avons nya foundations Calming Effects - skin revival. Avon har redan en som heter calming effects men den har inte passat mig och har därför användt Ideal Shade istället. Denna hade jag köpt i minitub. Denna foundation innehåller e-vitamin, är fuktgivande och ska hjälpa att reducera rödhet och lugna ner huden. Jag använde innan lite concealer och sen foundation. Den passade mig jättebra! Huden fick fint lyster och passade bra tillsammans med Lumene pudret (vissa foundations passar inte lika bra med Lumenes) och man fick en bra bas. Jag använde färgen ivory och den var bra till min ljusa hy. Den passar till alla hudtyper och även till de med känslig hy, så för mig får den 4/5! Personligen vill jag ha en mer täckande foundation så därefter också betyget.




bild lånad från avon.uk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar