fredag 15 oktober 2010

To-do list

Märks att man har haft mer jobb än vanligt denna vecka, har ännu ett viktigt ärende men hinner inte med det förrän slute av nästa vecka eftersom jag jobbar så mycket. Måste till servicefacket och fråga om papper och sånt, när jag har mera timmar nu borde jag få utjämningspenningen därifrån istället för att få det från fpa. Det borde också vara bättre summa. Återstår att se i slutet av nästa vecka!

Måste göras:

- Pam besök

- Ev. besök till fpa & arbetskrafbyrån om det behövs

- Städning på söndag

- TW party

- Lägga in Avon beställning

- Åka till Nkby när jag hinner med bilen, småproblem med bromsarna (undviker att köra och om jag gör det köra verkligen försiktigt)

Tror det var det viktigaste utanför jobbet. Om man bromsar flera gånger efter varann med bilen så åker pedalen långt ner, men bromsarna tar nog. Inte kul när det började snöa idag så det gäller att vara försiktig. Tur att man har så nära till jobbet att man kan gå. Om det ännu till snart kommer snö så får man väl småningom sätta på vinterringarna. Det är nu mindre än tre veckor tills jag åker till Cami :) Underbart!

Ikväll kommer idol så blir att försöka slappna av lite, jobb som gäller imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar