torsdag 7 oktober 2010

Lotus shield


Avon lotus shield som man sätter i futkigt hår och ska göra håret mjuk och mindre frissigt utan att tynga ner det. Har haft ett tester hur länge som helst men glömt att pröva. Jag har själv just nu ganska torrt hår när det blir höst, så la hälften av provet i mitt hår idag. Doftade ljuvlig för det första! Efteråt fönade jag mitt hår som vanligt och det blev ett fint resultat. Håret känns mjukt och inte frissigt utan att tynga ner (som en del hårprodukter gör) så den är otroligt "lätt" i håret. Och vilken glans! Det känns som om jag nyss har kommit från frisören, sån känsla. Håret satte sig rakt och pannluggen utan att jag behövde göra något extra. En ny favorit för håret helt klart! Det känns friskt och vårdat nu ^^


1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Jag o har ett sånde prov som ja ännu int har prova, men he blir kanski dags att göra he nu :)

    Sv: Jo hande duschgelen dofta ju himmelskt! :)

    SvaraRadera