söndag 31 oktober 2010

Städ-söndag, check!

Äntligen har man fått det städat här och tvättmaskinen är i full gång. Måste försöka få tvättat så mycket som möjligt tills man far så man har nåt rent också. Blir sen inte tvättat eller städat på ett tag, inte för mig iaf :P

Har också tvättat alla sminkpenslar med Duroy's decinficierad tvål, packat en hel del och lagat mat. Ska nu dricka min första kopp kaffe idag. Så också igår i tekniset reklamen att de har vår kaffekokare som vi hade förr, åh vad jag saknar den :( Den förra gick sönder när en propp for och den var på, gick inte att fixa. Nu har vi en vanligt 15€ från minimani som det inte är något fel på, men jag saknar bönkaffe ibland. Kanske en önskeklapp? Eller om skattepengarna tillåter :P

Nu ska jag ta min kaffekopp och sen diska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar