söndag 3 september 2017

New in: Urban Decay and Kat Von D


Naked Heat paletten har jag använt massor sen jag köpte den - av de andra paletterna i Naked serien så är det endast den och Smokey som jag varit riktigt intresserad av. När jag läste att de kommer att sluta med Smokey paletten så passade jag på att beställa en från Selfridges. Jag brukar kolla swatches, videon och recensioner innan jag beslutar mig för vad jag vill köpa till min kollektion. 

Förpackningen är väldigt fin - gillar att det också är en stor spegel. Färgerna likaså, ska bli så roligt att göra looks med denna! Har någon av mina läsare UD Naked paletter? Vilken är din favorit? :) Berätta gärna!


Jag fick också tag i lite härliga produkter av en skönhetsbloggare som hade testat dessa Kat Von D produkter ett par gånger och inte gillat de så jag fick köpa dessa. Primer, setting spray och pudret har jag inte testat tidigare men foundationen har jag prövat. Den jag har nu är snäppet för ljus, så ska testa blanda dessa två. Annars får jag sälja den vidare :) Jag hoppas på möjlighet att besöka Sephora i höst/vinter, har aldrig besökt Sephora och det finns så mycket jag vill spana in. Kat Von D saint and sinner paletten är jag så nyfiken på. Så fin förpackning.


1 kommentar:

  1. Jag har UDs Moondust-palett och den kommer jag att försvara med mitt liv. Oerhört vackra, hållbara duochromeskuggor i en ask som borde stå på piedestal, så vacker är den. Kommer att gråta blod när den tar slut.

    SvaraRadera