måndag 11 september 2017

Tuuri Beauty Shopping


I helgen var jag med mamma till Tuuri. Det är två år sen sist och det hande hänt mycket där sen dess. Jag har haft lite ledigt nu och ville hitta på något, då är det trevligt med en utflykt och få se något annat. Hade inga större shopping planer, men det är extra roligt att kolla på smink förstås, speciellt när man hört om Nyx fantastiska utbud.

Nyx Cosmic Metals ögonskuggpalett har jag funderat på ett tag, blev så förvånad över hur liten den var i verkligheten. Ibland kan verkligen bilder missvisa. Färgerna ser fina ut så det fick bli ett köp. Visste inte heller att det fanns singel skuggor att köpa från märket, så nu blev äntligen frostbite min. Den har varit slut flera gånger när jag varit i Helsingfors, att få den i min Z-palett och billigare än vanliga skuggan var positivt.

W7 har en hel del smink, dock drogs jag inte till så mycket där, förutom läppstiften. 3D glitter kiss fick följa med mig hem i färgen super nova. Några Wet n Wild skuggor såg jag i en låda och denna rosa glittriga fick följa med hem, färgen heter groupie. När den kostade 2,90€ så bestämde jag mig för att testa den.


Lumene 3 in 1 cleansing wipes har jag aldrig testat och det är alltid bra att ha i lager. Essence handkräm kostade 1€ och Mima gillar denna make up svamp från W7 så den ska bli spännande att testa.

Har ni testat någon produkt ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar