tisdag 5 september 2017

New in from Simple, Starksin and Maybelline



Vilket skönt september väder idag. Har varit med en vän och Avon kollega på lunch till Amarillo, så fint det blev nu i nya utrymmet. Gott var det. Hade skrivit upp på listan lite matshopping samt sminkborttagning för ögon make up och wipes. Jag använder just nu en minis av Lancomes bi-facil och jag är väldigt förvånad av hur odryg den är! Har länge velat testat denna från Maybelline så nu blev det ett köp.

På erbjudande fanns också Simple produkter med plussa kortet så det blev dessa wipes och på Kicks så passade jag på att använda en rabattkupong på sen sheet mask från Starksin. Jag blir så sugen att pröva flera! Kan ni tipsa om bra sheet masks och make up cleansing wipes? Vill testat nytt :) Jag har känslig blandhy. Funderade lite på Origins sheet mask men rädd att de är för starka dofter i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar