söndag 24 september 2017

Wet n Wild


KOMMERSIELLT/BLOGGSAMMARBETE - LETSFACEIT NORDIC AB/WET N WILD

Mina första minnen med Wet n Wild kommer från när de fanns på Seppälä till. Min första produkt från märket var en ögonskuggspalett med tre gröna nyanser - cool as cucumber. Här finns produkten men i annan färg. Jag älskade den! Den ljusaste skuggan var favoriten. Har också haft en ögonsbryns palett som jag gillade. Sen när märket inte längre var lika lätt att få tag på så blev det oftast köp i samband med andra produkter på Eleven.fi. Wet n Wild är cruelty free och finns bla. a på thebos.fi, pretty.fi, eleven.fi och ellos.fi.

Nu har jag fått möjligheten att testa Wet n Wild produkter! Flera inlägg om dessa kommer - swatches, looks med produkterna och slutlig recension. På översta bilden ser ni Megalast Liquid Catsuit Matte Lipstick i färgen rebel rose. Denna ska hållas bra på läpparna hela dagen och inte kännas uttorkande. Att testat nya liquid lipsticks är alltid roligt, det är ändå väldigt få som jag har gillat sen i slutändan. För mig är det viktigt att de känns bra på läpparna. Den andra produkten är ett läppstift Silk Finish Lipstick i färgen blushing bali. En väldigt vacker nude/mauve färg.


Två av mina absoluta produkter inom makeup att pröva på är läppstift och ögonskuggor. Blev så glad när jag också fick en palett från Color Icon serien Au Naturel i färgen bare necessites. Gillar mixen av färgerna och att det är mycket skimriga färger. Behändig resepalett.

Jag gillar att testa nya foundations och förhoppningsvis hitta en till favorit, den här har jag läst mycket gott om. För mig som har ljus hy och satsar mycket på basen så är foundation väldigt viktigt i min smink rutin. Photo Focus foundation har medium/full täckning och har blivit testat i 7 olika ljus så den ska verkligen vara fotovänlig med selfies. Stick highlighter har jag knappt testat så det ska blir intressant, denna är krämig i konsistensen men blir pudrig på huden - MegaGlo Makeup Stick highlighter. Från MegaGlo serien kommer jag också att testa Highlightning Powder i färgen crown of my conapy. Älskar massa glow.


Vilka är era favoriter från Wet n Wild? Jag hoppas dessa produkter kommer igen till försäljning i fysisk butik. Det finns mycket intressanta produkter. Håll utkik för kommande inlägg med swatches, looks och recension :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar