måndag 25 september 2017

Brand Collection: Glam of Sweden


Från Glam of Sweden har jag testat micellar wipes, eye makeup remover och long lasting matte liquid lipstick. De två första var okej, men jag har använt bättre produkter så därför blev det inget återköp. De här produkterna hittar man i Vasa på Combo och Combolina loppis/outlet. Har också vänner som testat ögonskugga som varit bra.

Nyansen är en brun färg med lite rött i och blir matt på läpparna. Det som förvånar mig mest är hållbarheten! Jag har testat en hel del flytande läppstift och denna är i top 3 för hållbarhet. Exakta priset minns jag ej, men där under 3€. Helt otroligt. Rekommenderar denna om ni får tag i märket. Färgen på bilden står det att är nr 90. Har ni testat nåt från Glam of Sweden? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar