torsdag 28 september 2017

New hair for fall



När hösten kommer så vill jag oftast fräscha upp mitt hår. I november ifjol innan Galan så klippte jag en del och hade en sån här längd. I februari hade jag lite ljusare i längderna men saknade mitt rosa hår, så i mars lade jag på direkt färg och efter det har jag använt färgmask två gånger. Och det har verkligen hållits länge och det är länge sen mitt hår har varit i så gott skick.

Jag har färgat utväxten en gång sen ifjol och under sommare lät jag bara mitt hår vara. Bokade tid denna gång till Ya PointCut och jag är så nöjd! Det blev just som jag ville ha och det är intressant färg i olika ljus. Och mitt hår har verkligen växt. Här hittar ni tidigare inlägg om hår.


Snart är det ny månad och jag är så redo för hösten. Jag har ställt mig i kö för loppisbord, inför hösten känns det bra att få rensa och städa. Senare blir det I Love Me mässan och småningom är det full rulle med Avon visningar och annat. Fast det är länge till julen så börjar min Avon jul i slutet av oktober med förberedelser. Om någon är intresserad av Avon visning så skicka ett mail till ninaholm88@hotmail.com så berättar jag mera. Ni kan också klicka på flikerna under headern.


Idag är jag ledig så ska ta och städa hemma, fixa lite ärenden och testa nytt smink. Är det någon annan än jag som brukar fixa till håret till hösten? :D 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar