onsdag 26 juli 2017

Mac x Steve J & Yoni P Collection + my favourite eyeshadow


Jag blev så glad när jag gick in på Stockmanns hemsida och såg att Steve J & Yoni P kollektionen för Mac hade kommit på hemsidan. Tills jag skulle beställa, dessa produkter finns bara att titta på hemsidan men man kan inte köpa de på webshopen. Dumt tycker jag. Som tur var min vän Mima i Helsingfors och kunde köpa den till mig, tack för hjälpen :)

Ögonskuggspaletten midnight fever innehåller 2 "dazzleshadow" ögonskuggor, denna formula har jag inte testat tidigare. Färgerna är glittriga - så snygg förpackning också. Produkten är limited edition. Förutom den så beställde jag också med en refill ögonskugga av min favorit i färgen Nylon. Gör jag en make up med ögonskuggor kan jag inte vara utan denna. Perfekt under brynen, ögonvrån ja överallt. Första gången jag köper i lager av en ögonskugga. Har ni någon skugga ni älskar? :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar