onsdag 12 juli 2017

Dags att buzza: Garnier Family del 2



BUZZADOR KAMPANJ I SAMARBETE MED GARNIER

Ni kan läsa om del 1 här. Igår testade jag Garnier SkinActive daycream, Flowerhoney dagkrämen. En stärkande och återfuktande kräm, eftersom jag själv kräver solskyddsfaktor i min dagkräm så hade jag den som nattkräm. Bra intryck efter första gången - krämen gick bra in i huden, doftade inte för starkt och kändes återfuktande. Jag har en kombination av känslig och blandhy. Den andra krämen med rose floral water kommer jag inte testa, när jag tidigare reagerat med krämer med ros i. Rengöringen gel wash för bland hy med grönt te kommer jag också att testa i något skede. 



Det var tänkt jag skulle pröva dessa igår kväll, men vi kollade Suits till klockan 2 och glömde att ta dessa till badrummet :P Idag ska jag testa dessa! Micellar vatten är ett måste i min hudvårdsrutin och har inte hittills lyckats hittat någon som slår Avons. Dessa ska passa alla hudtyper. Lite osäker på micellarvattnet - hoppas de har ändrat något i formulan, minns att jag testat och inte gillat den innan. Återstår att se :)


Den produkt som jag tyckte var mest intressant i paketet är denna - Garnier Ambre Solaire hydrating face protection mist spf 50. Denna spray återfuktar och ger solskydd - och går att använda på make up. Passar alla hudtyper. Ska definitvt testa denna över make up. Har ni testat nån av produkterna ovan?

1 kommentar:

  1. Grön te gelwashen verkar intressant! Fina bilder och kiva rekvisita till fotona med rosa luhta-handdukar :D

    SvaraRadera