måndag 31 juli 2017

8 x Youtube kanaler jag följer

Tänkte göra ett inlägg med 8 Youtube kanaler som jag följer. Man hittar nu som då nya favoriter, några har jag nyss börjat följa. Har ni tips om liknande kanaler tipsa gärna! :)


Mitharot - My bae som laddar upp sin musik, detta är senaste låten. Tips tips!


TheKosmic8 - Kom in på denna sida när vi lyssnade på Maroon 5 och trodde han bara gjorde till sig. Tittade på andra videon och det är alltså parodi som är så bra synkat och tajmat. Haha xD



Nikkietutorials - Har följt henne länge och blir så inspirerad av hennes looks. Jag håller så med med vissa saker - t.ex makeup has no rules. 


Failarmy - Failvideos som kommer upp flera gånger i veckan. Tycker dessa är bra sammasatta. Ett gott skratt får man alltid :P 



Beauty News - En kanal som jag inte följt så länge. Gillar deras beauty news updates om vad som sker i skönhetsvärlden. 


Andréa Matillano - En kanal som jag nyss börjat följa, gillar hennes favourites video och declutter videos. Blev själv inspirerad att gå igenom min egen kollektion.


Chevelle Ekström - Den enda finlandssvenska youtubern jag följer. Intressant att se vloggar och om smink :)


Urban Decay - Jag följer inte så många märkens youtube kanaler men Urban Decay är en som jag gillat bäst. Högklassika videon, intressanta looks. Medieassistenten och skönhetsnörden inom mig jublar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar