tisdag 4 juli 2017

Mac lipstick Lady Danger


Här är en look jag gjorde i söndags. När jag börjar sminka mig och har god tid på mig, så utgår jag från läppstiftet eller färg på skuggorna jag vill använda och sen följer jag bara flowet. Denna gång började jag med Mac läppstiftet Lady Danger som är rött-korallt i färgen. Macs matta läppstift är en av mina favoriter tack vare hållbarheten. Denna ingick i ett set med minisar som jag köpte från Nutcracker kollektionen.

Bestämmer ni er look på förhand, eller börjar med en produkt och fortsätter vartefter? :) Berätta gärna! Om jag inte har en klar look eller något jag inspirerats av är det läppstift eller skuggor jag börjar med. Eller med någon ny produkt som ska testas :)



1 kommentar:

  1. This is a great tip particularly to those new to the blogosphere.
    Short but very precise info… Thanks for sharing this one.
    A must read post!

    SvaraRadera