tisdag 1 augusti 2017

Den tog slut! - Juli


Detta blir mitt 30:e empties inlägg. Tack alla ni som läser och kommenterar - dessa är helt klart ett av mina populäraste inlägg. Tycker själv det är intressant att se vad som verkligen tar slut också. Denna månad blev det 18 stycken - jag rensade också en del bland mina produkter.

Avon Senses Lagoon duschgel 720ml - En av mina favoritdofter av Avons dushgel genom tiderna. Passar alla, vi har använt denna både som dushgel och handtvål. Vi har redan en ny i användning.

Label M Colour Stay Shampoo - Denna funkade riktigt bra till färgat hår. Doftade ljuvligt och håret kändes inte för torrt. Kommer inte köpa den igen, finns andra jag gillar mera samt ska försöka köpa mindre förpackningar av hårprodukter. De tar ju aldrig slut! :D 
Avon Citrus Zing handtvål - Jag älskar citrus så detta är också en favoritdoft. Kommer att köpa den igen.

Garnier Respons Honey Treasures hårmask - Detta är den bästa återfuktande masken jag testat som finns i dagligvaruhandeln. Jag köpte denna när jag hade längre hår när hårtopparna började bli slitna och torra. Funkade jättebra! Kan tänka mig att köpa den igen. Ett budget tips om ni behöver en återfuktande hårmask :) Doftar gott.


Avon Mark. Spectralash mascara - En favorit från Avon är tillbaka. Denna har 3 steg där man kan välja hur mycket mascara som kommer på borsten, desto mera, desto mera volym. Min favorit från Avon. Kommer att köpa den igen.

NYX Control freak ögonbrynsgel - Denna var inte bra. Alldeles för blöt, hårdnade fult och bara nä. Kommer inte att köpa denna igen.

Make Up Store duo portrait läppglans - Har fått den i present för längesen och nu har den börja lukta konstigt. Gillade färgen och applikatorn. Blev inte för kladdigt på läpparna. Kommer inte att köpa den igen, tror ej den finns mera i sortimentet. Kan tänka mig andra från make up store.

LA Splash Comsetics Studioshine lip lustre liquid lipstick i färgen guadalupe - Detta är ett av de första liquid lipsticken jag hade och ett av de sämsta. Detta är den som skrynklar ihop läpparna tills det blir obehagligt, går inte att få snyggt. Lukten var hemsk. Denna har börjat dela sig. Nej, rekommenderar inte alls.

Avon lipstick blush brights - Denna borde höra till bold serien, detta läppstift har massor med pigment. Jag har använt den över hälften men doftar nu konstigt och är flera år gammal. Kommer att köpa från bold serien igen.

Loreal Color Riche läppstift i färgen 303 rose tendre - Jag älskar denna färg, men doftar så starkt att jag inte kan använda den längre och börjar vara länge sen jag köpte den. Kommer inte att köpa den igen.

Avon ColorTrend Lush lips balm strawberry - Ett läppomada som känns härligt mjuk och ger lite färg. Gillade denna :) Kan tänka mig att köpa den igen.

Concrete Minerals vegan lip tint i färgen tease - Detta är ett läppomada med färg, gillade den men doftar nu konstigt. Kommer inte att köpa den igen.

Shower gel minis - Fick den här och några andra minisar av en vän som varit på hotell. Rätt så stark kryddig doft. Behändig att ha med sig till bastun.

Avon Anew hydra recovery nattmask - Återfuktande mask som jag använder några gånger i veckan när huden behöver en fuktboost. Har tappat räkningen över hur många burkar jag förbrukat, har redan en ny användning. Kan inte vara utan den.


Loreal Rare Flowers cleansing wipes - De här var bättre än vad jag trodde, dock blev de sista lite torrare. Med tanke på att de var på erbjudanden med plussakort var de helt klart värd sitt pris, nåt på 2 euro. Fräsch doft. Kan tänka mig att köpa dessa igen.

Avon CC krämpenna - Denna fick jag inte alls att funka för mig, blev tyvärr för torr. Har andra som gillat den. Doftar konstigt när jag glömt den i bilen, hade fallit ur sminkväskan.

Avon glimmerstick diamonds i färgen emerald glow - Avons mjuka eyeliners är populära bland kunder och jag har använt dessa i många år. Lätt att applicera och mycket pigment. Använder mera färgglada om jag inte orkar lägga ögonskugga men ändå vill ha färg. Denna har jag haft flera gånger, en mörkgrön färg med glitter i.

Make up sponge - Tror denna är från HM - detta är en av de sämsta jag testat. Alldeles för hård fast man blötte den och kändes som om man slog sig med den haha :P Funkade inte torr heller. Kommer inte att köpa den igen.

Har ni testat nån av dessa produkter? :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att höra att den där hårmasken var bra! Verkar som ett riktigt budgetfynd! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har ju bara testat Lagoon duschgel och de där wipesen hos dig, dom tyckte jag också var bra! :) Avon Anew hydra recovery nattmask måst jag absolut testa snart jag för alla hyllar den :D

    SvaraRadera