söndag 6 augusti 2017

Blue sunday


Blev inspirerad av detta instagram konto att lägga upp foton från min kollektion med olika teman, idag fick det bli blått - blue sunday. China Glaze nagellacket är det första jag testat från märket och gillar det verkligen. Torkar snabbt och ett lager räcker. Ralph Lauren doften påminner om en parfym jag hade i högstadiet, throwback feeling :)

Kicks Thirsty skin booster använder jag som serum innan min nattkräm. Svalkar skönt och ger en riktig fuktboost. Michael Kors parfymen är min senaste parfym och min favorit just nu i min samling. Är inte flaskan fin? Daisy Dream av Marc Jacobs är också fräsch doft. Avon magic effects texturlack är min andra flaska i min absoluta favoritfärg. Mac liptensity läppstift är en av de mest pigmenterade jag testat, roligt med en blå färg. Avon ögonskuggspalett är limited edition och brukar komma runt julen i olika färgskalor. Hoppas på nya färger i år - detta är Avons bästa skuggor enligt mig.

Har ni testat nån av dessa produkter? Vilka konton inspireras ni av på Instagram? Tipsa gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar