onsdag 9 augusti 2017

Feelunique order - Heat


Dags att visa vad som fanns i min Feelunique beställning. Orsaken varför jag beställde var Urban Decay Naked Heat paletten - jag har suttit och spanat i veckor efter att beställa den från ett ställe där det inte blir så dyr frakt etc. Idag borde den ha släppts på Sokos, dock så bor jag inte nära ett ställe där jag kan köpa den i butik samt att jag undviker att beställa från deras webshop mera "känsliga" saker. De är nämligen inte så bra packade - som tur så har det jag köpt kommit fram helt, vet dock flera som har haft otur med sin. Annars gillar jag deras utbud och önskar att Sokos skulle finnas här.


Detta är min första Naked palett, jag äger 3 Urban Decay paletter sen tidigare och de är helt klart mina favoriter. De har mycket pigment och lätta att jobba med. När jag fick paketet så var den så mycket större och finare än var jag trodde, blev nästan tårögd haha :P Färgerna är så fina i denna palett och ska idag göra en sminkning denna. Gillar förpackningen också.


Har funderat på att testa highlighters från märket också och nu slog jag till - denna är afterglow highlighter i färgen sin. Så fin och vacker förpackning. Kommer testa denna också med dagens sminkning. Passade på att köpa en setting spray också, när min nuvarande snart tar slut. Denna är den bästa jag testat hittills, Avon mark. spray är på andra plats.


Nu är paletten slutsåld både på Feelunique och Sokos hemsida, kanske de får påfyllning snart? Förutom läppstift är ögonskuggspaletter något som jag gillar mest i min make up kollektion. Jag längtar till hösten/vintern när alla holiday set och limited edition collections kommer :) Tänker ni köpa UD Naked Heat? Har ni andra Naked paletter - vilken är din favorit? Jag är så sugen på Naked smokey, jag älskar smokey eye looks.


4 kommentarer:

  1. Har också spanat in Naked Heat paletten. Så fina färger till hösten! 😍

    SvaraRadera
  2. Ååh jag är också sugen på naked heat! Men eftersom den har ganska samma nyanser som modern renaissance som jag redan äger har jag inte beställt den. Funderar istället på just peachy mattes från too faced... haha. Men älskar naked paletterna! Äger naked 2 och 3 :)

    SvaraRadera
  3. Ååh vilken härlig beställning! Jag har Naked 1 & 3, båda speciella på sitt sätt men 3:an är mitt säkra kort när det kommer till smink. Så fin!!

    Och psst, mitt efterlängtade Avonpaket anlände idag. Tack snälla du!!

    SvaraRadera
  4. Alltså HEAT paletten!!! <3333

    SvaraRadera