torsdag 9 mars 2017

Yesterday and today


AVON/ADLINKS

Igår var jag på jobbet - först som Avon Skönhetsrådgivare och sen jobbade jag i butiken på kvällen. Vi hade ett evenemang, jag hade sponsrat bl.a till vårt lotteri, prover och annat smått till kunderna och nagellacksbar. Sen hade vi också två frisörer som var på plats och gjorde snabbfrisyrer, så härligt att bli ompysslad i håret :D

Idag blir det en riktigt Avon dag. Har paket att hämta, beställningar att packa, kataloger/paket ska postas och så ska jag börja med att gå igenom alla kvitton och komma så långt som möjligt med deklarationen för fjolåret. Sen ikväll blir det Avon försäljningsskolning här i Vasa. Ska bli så roligt att träffa andra kollegor :)

Jag sminkade mig igår med Avons matta ögonskuggspalett och mark. mascaran. Älskar denna mascara, den har funnits för många år sen och har äntligen kommit tillbaka! Glömt hur bra den är. På läpparna hade jag ett rosa läppstift. Här hittar ni min webshop, det har kommit härliga sminknyheter i denna kampanj. Nu ska jag fortsätta här hemma - vad gör ni idag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar