torsdag 30 mars 2017

MOTD: Bronze

 

Idag bestämde jag mig för att pröva tre nya produkter. På läpparna har jag LA Splash Lip Couture waterproof lipstick i färgen Aphrodite. Jag har druckit te, kaffe och ätit och det ser ännu bra ut! Grym hållbarhet. Testade också en ny make up svamp från We Care Icon/Sokos som ser väldigt lik ut min favorit från Real Techniques. Inte lika mjuk och den drog åt sig mera foundation än RT.


Så testade jag en ny mascara som jag fick av Mima, Oriflame The One Featherlight mascara. Den separerade riktigt bra och gav volym, bra vardagsmascara kommer den att bli :) Ögonskuggorna är Urban Decay, Mac och Make Up Store. Alla skuggor är så bra att jobba med, blendar fint och smular inte. 


Vilka är era favorit ögonskuggor? :) Alltid lika roligt att få flera tips. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar