söndag 19 mars 2017

Buzzador: Lipton te


BUZZADOR

För en tid sedan fick jag möjlighet att få pröva te från Lipton via Buzzador. Blev så glad när jag kom med i kampanjen, te förrådet behövdes nämligen påfyllas efter vintern :) Jag dricker te nästan varje kväll under hösten och vintern, nu mellan 2-5 dagar i veckan. Att vara Buzzador kostar inget och det är så spännande med olika kampanjer som kommer.

Jag njuter av en kopp te gärna med en bok eller min favorit tv-serie. Ibland lite honung i eller med kex eller smörgås till. På bilden har jag min favorit te mugg (den ska vara stor, helst), roliga servetter och en mini-tallrik jag köpt på loppis som jag brukar lägga fram te-påsen på. Jag hade en tid när jag drack väldigt mycket Ceylon och blev lite trött på den, men denna Lipton Organic Inspiring Ceylon var riktigt god.

Min favorit var helt klart Suprising Russian Grey med smak av bergamot och citron. Mums! Citronte är min absoluta favorit, allt med citrusfrukter älskar jag. Det är trevlig också när man emellan har gäster som dricker te och har flera sorter att välja mellan. Tack Buzzador för denna kampanj :) Har ni också varit med i denna kampanj? Länka gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar