torsdag 16 mars 2017

MOTD: nudes and glitter


En vecka sen jag bloggade senast. Har jobbat en del, varit på kompisdejt med mat på Amarillo + bio fifty shades darker på kompisdejt, fixat inför deklarationen med kvitton och sånt i Excel. Ett program jag verkligen inte gillar, men fick det att funka - med lite hjälp av sambon haha :D Idag har jag fotat en del så äntligen har jag nytt material till bloggen! Oftast om man jobbar kväll så är det inte så roligt att fota till bloggen när det är mörk. 

Snart fyller jag år också, önskar mig sol. Och smink kanske ;) Så soligt och fint idag, man blir så glad av ljuset. Bestämde mig för att testa på Mac läppstiftet fetish, så snyggt. Coolt med frost finish på brunt läppstift. I helgen blir det butiksjobb och på söndag även med Avon. Vad ska ni göra i helgen? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar