fredag 17 mars 2017

Shopping: Next Beauty


Vet ni att det har öppnat en ny kosmetik butik i Vasa? Namnet är Next Beauty och jag hade äntligen möjlighet att besöka butiken i förra veckan, några dagar efter öppningen. När man själv älskar smink och skönhet och får höra att en kosmetik butik ska öppna istan blir man så glad och taggad. Detta är inte ett sponsrat inlägg, öppen för samarbete :)


Butiken var väldigt fint inrett, ljust, fräsch och andas lyx. Jag gillar att det finns olika märken att bekanta sig med, eftersom det är flera man endast sett på olika webshopar och inte live. Guerlain vackra läppstift stod jag och beundrade en bra stund men bestämde mig för att unna mig ett läppstift från YSL - jag har funderat ett bra tag på Rouge Volupté Shine och swatchade flera färger.


Jag gillar att variera bland olika läppstift och jag har inte så många som har en mera glansig finish och vårdande så därför fick det bli denna i färgen 47 beige blouse till min samling. Jag älskar läppstift och hylsan är också så snygg och känns lyxig tung i handen. Jag är en sucker för vackra make up produkter.


Förutom det så fick jag fantastisk service och ett provexemplar på köpet från samma märke. Ser fram emot att pröva något nytt och drömma om ett läppstift från Guerlain. Har ni hunnit besöka Next Beauty? :) 

1 kommentar:

  1. Aaaah dina bilder är så fina! Alltid jättekiva när man kan använda plastblommor i sina fotograferingar :D (Om man int har riktiga) :D å färgen på läppstiftet! :D

    SvaraRadera