måndag 20 mars 2017

The Weekend: work and Avon


Så skönt med ledig måndag, det behövdes. Jag har jobbat många dagar i sträck och blev lite väl slut igår kväll då börjar jag fjolla hemma haha :D. Delade ut lite Avon leveranser på förmiddagen idag och har nyss städat hemma. Bara tvättmaskinen blir klar ska jag iväg till stan och handla mjölk och sånt. Njuter nu av en kopp kaffe och ett kinderägg mums.

På lördagen så jobbade jag i centrum vid HS Center, det är kanske 2 veckor sen sist så det var riktigt roligt med omväxling. Mycket folk under Storm dagarna. Minns när jag jobbade i Rewell Center hur otroligt mycket folk det var. En superdag :)

Igår hämtade jag min bil - nu är min pärla fixad och besiktad. Som tur var det inte mycket som behövde fixas. Tycker så om min bil och kommer att köra med den så länge det går. Sen på eftermiddagen var jag några timmar med Avon i Rewell Center, så roligt att få träffa kollegorna. Imorgon är det Avon sminkskolning som väntar, ska bli skoj. Vad gjorde ni i helgen? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar