måndag 27 mars 2017

Förra veckan



Nästan en vecka sen jag bloggade senast. Mycket på gång just nu. Ovan bild från Avon Sminkskolning förra tisdagen. Riktigt roligt. Så har jag tvättat mina sminkborstar och när jag hade plockat alla som torkat så var en Snowball där såklart :D Hon älskar handdukar och filtar och tror direkt det är hennes plats.

Bara jag kommer ihåg att fota i mitt rum när det är ljust så ska ni få se hur fint det blev! När jag var ledig så skulle jag bara städa min Avon hörna vilket resulterade i att jag ändrade om helt, gick igenom papper, torkade damm och flyttade på möbler. Blev riktigt bra. Tror det är något med våren som gör att man ibland bara vill ändra om och fixa, eller hur?

Jag fick i present en såndär grej som gör det lättare att tvätta sina borstar, den där gummigrejjen. Så bra och det går så mycket snabbare. Rekommenderas varmt, speciellt om man har många borstar och penslar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar