onsdag 27 juli 2016

Nya utmaningar



Jag tycker om att pröva på nya saker och lägger gärna upp mål framför mig. Sedan jag var i Tammerfors på Avon Teamledarskolning så gick vi igenom Avon kvällar och deras program. Jag fick direkt en hel del idéer och ville definitivt hålla i en själv. Var så glad att de nya tunikorna hann komma, tunna, luftiga och sköna i denna värme.

Denna gång blev det i Jakobstad med runt 15 personer. Jag hade fått materialet innan på svenska och platsen blev Svenska Gården där kvällen hölls. Vi informerade också om detta under dagen vi sålde produkter på Jakobs dagar :) Så roligt att så många dök upp! Det var både Teamledare, Skönhetskonsulenter, kunder och andra nyfikna. Efteråt bjöd vi på skumppa, marshmallows och annat smått och gott. Alla fick också en gåva, prover m.m.




Det gick jättebra! Hade med mig min vän och kollega också, så det blev också om våra erfarenheter och vad Avon har betytt för oss. Tänkte sedan efteråt - alltså höll jag faktiskt en Avon kväll för Skönhetskonsulenter och andra? Var det JAG? Vet ni, känslan efteråt - ett lyckorus, en kick och glad på samma gång. Kommer definitivt göra detta igen! Vår nya områdeschef var också på plats som har varit min Teamledare och berömde mig att det gick så bra. Som om jag skulle ha gjort detta flera gånger förr. Känner mig stolt :)

Efteråt så blev det mat på Olearys innan jag körde hemåt. Har så härlig vän och kollega, vi har alltid så roligt tillsammans. Är ni intresserade av att komma på en Avon kväll i Vasa? Där är det information om företaget, om produkterna, vad det innebär att vara Skönhetskonsulent eller ha kundnummer för att beställa åt sig själv, Teamledarskap och annat.

Jag tänkte först ha hemma men blir troligen att hyra en lokal om vi blir mycket folk. Låter det intressant? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar