onsdag 23 december 2015

Årets julklappar


Här ser ni en del av årets julklappar. Jag tycker om att paketera och tar gärna vara på lådor, band m.m och återanvänder. Turkosa pappret är från Ostajan Onni, randiga pappret från Lidl, bruna pappret från Lagerhaus och lådorna är från hm (frågade efter i kassan) samt att jag har köpt av Forever Livings julpåsar/lådor.


Att kombinera det bruna presentpappret med rött av något slag tycker jag om. Nedan har jag köpt band från Hemtex från förra julrean, brukar passa på att spana efter sådant då. Nu borde jag dock inte köpa mera, har garanterat paketeringstillbehör ;)


Detta paket är det som jag blev mest nöjd med och det ska min fina vän få. Tycker ni om att paketera? :)

2 kommentarer:

  1. Jag älskar att paketera! :) Det randiga pappret och banden var verkligen tjusiga, hade jag gärna haft själv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att någon annan tycker det också! :) Ja blev direkt förtjust i det :)

      Radera