söndag 6 december 2015

My Beauty Collection: Face - Avon Clearskin Pore Penetrating Black mineral mask


Denna mask från Avon testade jag ett tag efter jag hade prövat Lush - Mask of magnaminty, jag tyckte den var helt okej men ibland kändes det som om jag fick mera blemmor av den och huden kändes inte så bra efteråt. Anna har gjort en recension av denna från Avon här. Clearskin serien innehåller effektiva ämnen, så för den känsliga kan det vara bättre med andra produkter, t.ex. nutra effects.

Jag älskar denna! Just de gånger jag har lite mera oren hy/porer så använder jag den. Huden känns direkt renare och mjuk efter en användning. Märker även vid porerna efter användning att den har gjort sitt jobb. En ny favorit hemma helt klart :) Normalpris är 8,50€ men Avon har ofta erbjudanden, nu är den 4,95€ i kampanj 17, sid 170.

+ doften
+ effektiv och jobbar bra
+ priset
+ huden känns mjuk och len efteråt

Denna produkt får 5 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar