måndag 28 december 2015

Sparkle me make up look + produktlista


För några dagar sen testade jag lite nya produkter, en mascara jag varit sugen på länge samt en ny ögonskuggspalett. Jag har varit sugen på paletten ett tag och när jag hade en rabatt kupong på Kicks så passade jag på :) Har prövat några av färgerna nu och älskar den! Även mascaran var över förväntan.


Primer: Avon Luxe mattifying primer
Foundation: Wet n Wild Coverall cream foundation -E815 fair clair
Concealer: Mac Pro Longwear - NW15
Puder: Avon ColorTrend anti-blemish pressed powder - transculent
ÖgonbrynKicks Eyebrow Trio - brunette
Highlight: H&M Highlighter
Contour: NYX Wonderstick light medium & Lumene Arctic Sun Bronzer - 1 fresh day
Rouge: Avon Marbleised Powder Blush - self discovery
Ögonskugga: Viva La Diva Glam Eyes eyeshadow palette
Kajal övre: Avon Supershock gel eyeliner - black
Kajal nedre: Avon Kohl eye liner - true black
Kajal vattenlinjen: Isadora Inliner kajal - 50 satin white
Mascara: Maybelline Lash Sensational mascara - black
Läpp penna: Make Up Store - sweet pumpkin
Läppglans: NYX Pump it up lip plumper - piu2 lindsay (läppglans före för plump effekt)
Läppstift: MAC Mineralize Rich lipstick - dreaminess
Finish: Avon make up setting spray


Även Isadoras kajal som ska vara på vattenlinjen är en ny favorit. Den sitter riktigt bra och piggar upp ögat. Nedan ser ni paletten från Viva La Diva, det är riktigt fina skuggor i den med skimmer. Snygg förpackning också, finns bl.a. på Kicks i Vasa. Vad tycker ni om denna look? :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar