söndag 6 december 2015

Helgen



Helgen gick i all hast. I fredags hade jag en Avon visning och kom hem sent. Det är första gången på länge som jag inte har kollat Idol finalen, när jag såg att Simon blev trea så kollade jag inte det. Ska kolla klippen med låtarna på nätet dock. Har lagt energi på annat nu. Köpte julstjärnan ovan från Clas Ohlson till vardagsrummet, visst är den fin? Gillar mönstret.



Igår hade vi parmiddag och åt tortilla, vin och småplock. En riktigt lyckad kväll, trött idag. Snowball hängde med ibland som på bilden. Vi fick också Starbucks kaffe som present. Nu ska jag försöka blogga ikapp lite, imorgon har jag årets sista Avon visning. Sen kommer jag att ta en liten paus till nyår och endast sköta Team ärenden. Jag börjar känna mig väldigt tankspridd och har sovit dåligt, så försöker att inte planera in för mycket nu. Jag har varit nära att lägga smink i kylskåpet istället för badrummet och en hel del annat :P



Helgens låt blev denna av Psy. Dansat hemma till denna idag :D Underbara musiken. Skulle inte kunna leva ett liv utan den. Ännu till så har min nya telefon så otroligt bra ljud, nästan bättre än min laptop Asus GW75V.



Har ni haft en bra helg? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar