fredag 4 september 2015

My Beauty Collection: Hair - Avon Planet Spa Heavenly Hydration Hair Mask


Detta är min fjärde förpackning minst av denna hårmask med olivolja från Avon. Den har funnitsmed så länge jag kan minnas. I samma serie finns body lotion, vårdande olja för håret som ska värmas upp(aldrig prövat den), body scrub och dekotellage serum.

Om mitt hår är extra torrt och behöver massor av fukt och lite lyx, då använder jag mig av denna. Den vårdar håret och återfuktar utan att den blir för tung. Denna serie har varit en favorit bland mina kunder, speciellt denna och body lotion.

Håret blir glansigt och det ser nästan ut som om jag har varit hos frisören. För de som har ritkigt torrt hår måste denna vara suverän. Doftar gott också ^^ Räcker rätt så länge för mig. Normalpris är 13€ men har köpt den på erbjudanden oftast under 10€.

+ Vårdar och återfuktar
+ Doften
+ Glansen

- Förpackningen, kunde hellre vara i tub

Denna produkt får 4 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar