söndag 6 september 2015

My Beauty Collection: Hair - Wella System Professional Repair Shampoo


En mini version av Wellas shampoo från SP serien. Denna är också återfuktande och reparerar. Om jag har färgat håret ofta och det känns extra slitet har jag använt denna i samband med hårmasken jag kommer att skriva i morgondagens inlägg.

Passar bra till riktigt torrt och slitet hår och reparerar det intensivt. Ger den fukt och omtanke håret behöver med bl.a keratin. Varit extra bra om jag varit ute mycket i solen i sommar och håret har tgit extra stryk. En fullstor flaska kostar runt 20€ och finns hos utvalda salonger. En toppen produkt som jag rekommenderar till de som behöver något riktigt reparerande.

+ ger glans
+ finns i reseförpackningsformat
+ vårdar intensivt

- priset

Denna produkt får 4 av 5.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar