måndag 7 september 2015

My Beauty Collection: Hair - Wella Professionals SP Repair Mask


Denna har jag fått som gåva. Kommer att komma mera i användning nu när vi närmar oss kallare tider, då mitt hår blir lite torrare än vanligt. Skrev om schampoot i tidigare inlägget.

Repair serien är reparerande, ger fukt och skyddar håret. Ingredienserna ska bygga upp håret från tidigare skador och skydda från kommande skador. Jag märker skillnad direkt efter att jag använt denna och den ger just det håret behöver om det är torrt och skadat. Finns på välsorterade salonger och priset ligger runt 24€.

+ reparerande 
+ doften
+ ger just det ett skadat hår behöver

- priset

Denna produkt får 5 av 5. Jag tycker ändå den är värt sitt pris när man använder den ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar