tisdag 1 september 2015

My Beauty Collection: Hair - Wella Professionals Brilliance Thick Shampoo


Jag frågar alltid om jag är osäker om vilken typ av produkt som passar åt mitt hår när jag är hos en salong. Jag behövde ett schampoo för för färgat hår och mitt var just då också lite på torrare/sprödigare sidan. Wellas produkter gillar jag sen förut och har även flera i användning just nu från Wella som ni får läsa lite senare i veckan.

Denna flaska är snart slut, jag gillar doften, den gör håret mjukt och bevarar färgen. Den bevarar min färg mycket bra, det är troligen nyckeln till varför mitt rosa hår har hållits så fint också :) Håret blir mjukt och följsamt. Jag har inte haft balsam i samma serie utan har kombinerat med någon annan.

Det finns även balsam, hårinpackning med mera i samma serie. Finns vid utvalda salonger, såg även att Sokos Emotion har den för 16,90€. Jag tycker själv att det är en dryg produkt så de är asolut värd sitt pris för färgat och lite poröst hår. Kommer troligen att köpa den igen!

+ doftar ljuvligt
+ vårdar håret
+ bevarar färgen
+ håret känns mjukt och följsamt

Denna produkt får 5 av 5. En av de bästa shampoona jag testat för färgat hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar