söndag 6 september 2015

Helgen i bilder



På fredagen bakade jag en toscakaka till kaffet. Lyckades extra bra med vår nya ugn :) Blev en chill kväll och tvättade en del kläder. Kollat på Modern Family. Gillar den serien.



Lördagen var det dags för Teamledare möte i Kokkola och jag körde och hade med mig en kollega. Mycket roligt och lärorikt. Roligt att träffa flera kollegor. Galan ser vi många fram emot, vi som har kämpat för en plats på denna. Vi kommer nästa helg att vara i ett köpcentrum med Avon, mera info kommer snart på bloggen :)



Innan mötet hann börja blev det kaffe och paj i Kokkola på ett mysigt café. Efteråt blev det bara hem en sväng, byta kläder och sen födelsedagsfirande i dubbel bemärkelse och utgång. Det blev en mycket rolig kväll och är så sjuk i kroppen idag efter allt dansande och har varit allmänt slö, det var det värt! :D



Vem älskar inte instagram filter? Imorgon är det måndag, det blir att förbereda inför helgens evenemang och sånt. Om 12 dagar är jag på väg mot Helsingfors. Lite småfix inann dess, viktigaste är väl att få håret färgat i alla fall.

Hur har er helg varit? :)

2 kommentarer:

  1. när jag bara såg snabbt på den nedersta bilden trodde jag att det var Loreen. Du har en lookalike Nina! ;)

    Min helg... har bestått att PartyLite MegaParty, loppisförsäljning igår, reda och städa i nya lägenheten samt idag... legat mest i sängen med flunssa... hoppas på en bra vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nämen tack :D

      Låter som en bra helg, hoppas din flunssa blir bättre. Jag kollade på nätet på nya PartyLite katalog så mycket fint! :D Går det bra att beställa via dig eller lönar det sig istället via webshoppen? Eller kanske du har en webshop? :) Sen mot julen brukar jag vilja beställa ^^

      Radera