torsdag 24 september 2015

Dagens mood


Dagens plus: Det är mysigt med höst och vinter, när man får tända en massa ljus och mysa hemma. Min ljusslinga som liknar dessa happy lights i gråa nyanser och vitt har fått vara året runt i köksfönstret. Förutom vanliga ljus så har jag även några batteridriva. Mysigt att läsa Elle eller en bok :) Så det har jag gjort idag, läst senaste Elle och tänt en del ljus.



Dagens minus: Inatt vaknade av att det bara rann ur näsan. Försökte vila och nu har jag varit stockad istället och helt slut. Försökt kurera mig så gott det går. Så morgondagens planer fick jag ändra på helt enkelt. Bäst att ta det lugnt om man ska orka med födelsedagsfirandet som är i helgen. Inte konstigt man blivit förkyld när så många är och sambon har också varit länge. Jag är ändå tacksam över att jag är det så sällan, men när jag väl blir det tar det väldigt hårt på. Som tur har jag världens sötaste katt som sällskap! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar